Δευτέρα, Μαρτίου 26, 2007 μ.Χ. επί gouitix...

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ...

Να γράψω, αλλά τι να γράψω;


Το 2007 ερχόμενο, έφερε 3 θανάτους και δύο εισαγωγές σε νοσοκομεία αγαπημένων προσώπων..., η σχολή 2 μήνες κλειστή, πάνω που έλεγα να ξεμπερδεύω σιγά-σιγά..., πολύ βαρεμάρα, λίγα τα μεροκάματα και όποια ιδέα έριχνα για ταξίδι ανανέωσης έπεφτε στο κενό...


Σου έφτιαξα την μέρα;;;


Τι να γράψω λοιπόν; Ότι ίσως θα έγραφα θα χαρακτηριζόταν από μιζέρια και πολύ μαύρο καπνό!


Την ''αυτοκρατορία της ρουτίνας'' ήρθε να εξουδετερώσει η εκδρομή του σαββατοκύριακου στον Βόλο...




...αλλά η μοναξιά στην υπέροχη αυτή προβλήτα στις Αλυκές με θέα τον Βόλο δεν είμαι σίγουρος αν βοήθησε και πολύ!

Χαχα, τώρα έγινα εντελώς γελοίος! Νιώθω υπέροχα!

7 Comments:

Anonymous Ανώνυμος EXIT...

Χαλαρά... Η ζωή έχει και καλά και άσχημα, ας μην μας παίρνουν απο κάτω!Αξίζεις και θα ανταμοιφθείς ισάξια! Βγάλε αυτήν τη μαυρίλα από πάνω σου!Χάνεις πολύτιμες στιγμές της ζωής σου...

5:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος EXIT...

Είμαι τρομερά αισιόδοξος..., το μαύρο στην ζωή δεν με τρομάζει πλέον..., μόνο που έχω βαρεθεί τα :"Αξίζεις και θα ανταμοιφθείς ισάξια!"... ΠΟΤΕ??? Η αλήθεια είναι πως δεν περιμένω από πουθενά την ανταμοιβή μου, θα την κερδίσω μόνο από τον εαυτό μου!
Ούτε εγώ σε έχω ξεχάσει...

2:15 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος EXIT...

Επειδή όμως εγώ σας έχω ξεχάσει, να συστηθούμε ξανά;

Με λένε θανάση. Να ένα τόπι.

12:09 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος EXIT...

Με την Λόλα ποια είναι η σχέση σου Θανάση;;;

5:02 μ.μ.  
Blogger me_myself_and_I EXIT...

εεετσι μπραβο,να γραφεις¨:) βεβαια και λιγη αισιοδοξια παραπανω ποτε δεν εβλαψε,αλλα τουλαχιστον εκανες την αρχη! :)

10:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος EXIT...

re psonara!vgale thn fatsa sou apo to blog!diwxneis ola ta gomenakia!!!:P
vale kati allo to opoio tha einai megaluteros kraxths, ksereis esy... ! ;)

11:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος EXIT...

to paratises to grapsimo e?ti na se po...mallon exei pesei polu diabasma..tespa,elpizo na ta pernas kala me parea ta biblia :P
filia..ritoula!

2:49 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

herculistas